Deze site maakt gebruik van JavaScript. Instructies om JavaScript in te schakelen, vindt u hier.
Veelgestelde vragen - Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof
  • Veelgestelde vragen

    Wat is Mijn Theater?
    Mijn Theater is je persoonlijke account bij Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof. Hiermee kun je:
    - zien voor welke voorstellingen je kaarten hebt gekocht
    - je persoonsgegevens eenvoudig wijzigen (bijv. bij verhuizing)
    - aangeven welke informatie je van ons wilt ontvangen (magazine, persoonlijke tips, nieuwsbrief e.d.)
    - je saldo digitaal tegoed zien
    - je bestelgeschiedenis bekijken

    Welke cadeaubonnen accepteren jullie? 
    Wij accepteren alleen de PODIUM cadeaukaart (online en aan de kassa) en de Nationale Bioscoopbon (alleen aan de kassa). Meer info >

    Er is iets misgegaan tijdens het online bestellen van kaarten...
    Probeer het nog een keer. Blijft het misgaan, meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 

    Ik heb de verkeerde prijssoort gekozen.
    Neem contact op met de kassa via mail of telefonisch via 0344 673 500.

    Ik kan mijn gekozen stoelen niet opnieuw reserveren.
    De stoelen worden vastgehouden door het systeem en worden na ca. 45 minuten weer vrijgegeven. Daarna kun je het opnieuw proberen. 

    Ik kan mijn stoel(en) niet reserveren, omdat ik dan een individuele stoel overlaat. Wat nu? 
    Neem contact op met de kassa via mail of telefonisch via 0344 673 500

    Verhinderd?
    Verhinderd? Kaarten kunnen geruild worden voor een andere voorstelling of voor een digitaal tegoed dat 2 jaar geldig is na datum afgifte. De kaarten dienen 3 werkdagen voorafgaand aan de voorstelling in ons bezit te zijn (dit geldt ook voor Vrienden). Als je e-tickets hebt, neem je uiterlijk 3 werkdagen voor de voorstelling contact op met de kassa. Deze regeling is niet van toepassing op films.

    De administratiekosten voor deze service zijn:
    - kaarten t/m € 15,00: € 2,85 per kaart
    - kaarten boven € 15,00: € 4,00 per kaart
    Vrienden betalen deze administratiekosten niet!

    Help, ik ben mijn kaarten kwijt!
    Digitale kaarten > log in op je MijnTheater-account, daar kun je je tickets opnieuw downloaden. 
    Geprinte kaarten > ook deze tickets kun je downloaden via je MijnTheater-account. Of neem contact op met de kassa voor kopiekaarten (kosten à € 2,- per verloren kaart).

    De voorstelling/film wordt geannuleerd. Wat nu?
    Indien Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof genoodzaakt is, om welke reden dan ook, een voorstelling/film te annuleren of te verplaatsen, dan krijg je uiteraard de kosten van je kaart vergoed, maar niet de kosten voor het toezenden.

    Waarom is het balkon gesloten? 
    Wij behouden ons het recht voor om bij bepaalde voorstellingen de balkons gesloten te houden.

    Welke plekken hebben beperkte beenruimte? 
    In de Kontakt Mediapartners Zaal heb je op rij A beperkte beenruimte. 

    Mag mijn hulphond mee?
    Dat mag zeker! Laat het ons wel even weten via 0344 673 500 of kassa@cultuurbedrijftiel.nl. Samen kunnen we kijken naar de beste plekken voor jullie. 

    Zijn mijn tickets wel echt? - Weet waar je koopt!
    Er zijn veel websites (zoals TopTicket Shop)actief die illegaal kaarten verkopen, ook voor voorstellingen in de Agnietenhof. Deze kaarten zijn vaak vele malen duurder dan de originele prijs. Ben je in het bezit van illegaal gekochte kaarten dan kan de toegang geweigerd worden! Wij adviseren je alleen via Agnietenhof kaarten aan te schaffen. Meer info: www.weetwaarjekoopt.nl