Deze site maakt gebruik van JavaScript. Instructies om JavaScript in te schakelen, vindt u hier.
Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof | Tiel - Agnietenhof

FAQ

 

  • Coronatoegangsbewijs
    Bij een bezoek aan de Agnietenhof gelden de landelijke maatregelen voor evenementen. Dit betekent op dit moment dat het voor bezoekers vanaf 13 jaar verplicht is om een coronatoegangsbewijs te hebben. Bij de ingang dient u dit te tonen, in combinatie met uw legitimatie. 
    Zoals u waarschijnlijk weet, zijn er nu drie opties voor het verkrijgen van een coronatoegangsbewijs: volledige coronavaccinatie, herstelbewijs of een (maximaal 24 uur oud) testbewijs. Lees hier meer over de opties en maatregelen.
    Het bewijs wordt aan de deur gecontroleerd middels het scannen van uw persoonlijke QR-code in de CoronaCheck-app. Heeft u geen smartphone? Of wilt u uw coronabewijs liever op papier? Of gaat u naar een activiteit met mensen zonder app? Dan kunt u het coronabewijs voor uzelf of uw kinderen ook uitprinten via de website www.CoronaCheck.nl
    Het gele boekje en het vaccinatiebewijs van de GGD zijn niet geldig.
  • Ik heb een voucher/digitaal tegoed van de Agnietenhof ontvangen. Hoe werkt dit?
    - Als u in het verleden een voucher heeft ontvangen, is dat nu omgezet in een digitaal tegoed. 
    - Het saldo van uw digitaal tegoed is te bekijken in uw Mijn Theater-account onder het kopje ‘Uw tegoeden’. 
    - U kunt uw digitale tegoed inwisselen bij een online bestelling, maar ook aan de theaterkassa of bij een telefonische reservering. 
    - Bij een online bestelling ziet u uw tegoed bij het afrekenscherm onder het kopje ‘Digitaal tegoed inwisselen’. 
    - Klik op ‘inwisselen’ om het tegoed te gebruiken. 
    - Is het te betalen bedrag hoger dan het digitaal tegoed, klik op ‘Afrekenen met iDeal’ of ‘Afrekenen met PodiumCadeauKaart’ om het restant af te rekenen. 
    - Is het te betalen bedrag lager dan het digitaal tegoed, dan blijft het restant van het tegoed beschikbaar tot uw volgende bestelling of tot het einde van de geldigheidstermijn.
    - U kunt uw tegoed ook verzilveren door het invoeren van een bij het tegoed vermelde code. Het tegoed is daarmee overdraagbaar aan anderen als u de code met hen deelt.

  • Er is iets misgegaan tijdens het online bestellen van kaarten, wat nu? 
    Gebruikt u de internetbrowser Internet Explorer? Dan kan het zijn dat het niet lukt om kaarten te bestellen. Ons ticketsysteem ondersteunt namelijk geen Internet Explorer. Heeft u moeilijkheden ondervonden met het kopen van tickets, of een andere vraag of opmerking?
    Meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 
  • Ik kan mijn gekozen stoelen niet opnieuw reserveren. Wat nu?
    De stoelen worden vastgehouden met een systeembeveiliging en na ongeveer 45 minuten weer vrijgegeven.
  • Ik ben verhinderd, wat nu?
    Tot 3 werkdagen voor de voorstelling kunt u uw kaarten annuleren (u ontvangt een digitaal tegoed dat 2 jaar geldig is vanaf datum afgifte) of ruilen voor een andere voorstelling. U dient hiervoor uw kaarten te retourneren (e-tickets kunt u mailen naar kassa@cultuurbedrijftiel.nl, andere kaarten kunt u inleveren bij/opsturen naar de kassa). De administratiekosten voor deze service zijn:
    - kaarten t/m € 15,00: € 2,85 per kaart
    - kaarten boven € 15,00: € 4,00 per kaart
    Vrienden betalen deze administratiekosten niet!
  • Kan ik online betalen met mijn Podium CadeauKaart?
    Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor in het betaalscherm voor Podiumkaart (online). Hier wordt gevraagd naar het kaartnummer en de verificatiecode. Voor de verificatiecode krast u op de achterzijde het zilveren vlakje open.
  • Moet ik mijn reservering annuleren als ik onverhoopt niet naar het Theaterrestaurant kom?
    Ja. U kunt dit zowel telefonisch via 0344 673 500 (na 17.00 uur via 0344 673 575) als per e-mail doorgeven.
  • Hoe word ik Vriend/FilmVriend?
    Vrienden genieten van allerlei voordelen. U vindt de informatie hierover via de volgende link: Vrienden worden.
  • Welke cadeaukaarten / bonnen accepteren jullie?
    Wij accepteren de Podium Cadeaukaart, Theater & Concertbon, de Nationale Bioscoopbon (films) en onze eigen cadeaubon voor het Theaterrestaurant.
  • Welke cadeaukaarten verkopen jullie?
    Wij verkopen de Podium Cadeaukaart, de Nationale Bioscoopbon (films) en de cadeaubon voor ons Theaterrestaurant.
  • Waar kan ik parkeren?
    U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort bij Cultuurgebouw Zinder in Tiel. Bekijk hier meer informatie over het parkeren.
  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?
    U kunt aan de kassa kopiekaarten krijgen. De kosten hiervoor zijn € 2,- per verloren kaart.

Meer informatie vindt u hier.



Advertenties