Deze site maakt gebruik van JavaScript. Instructies om JavaScript in te schakelen, vindt u hier.
Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof | Tiel - Agnietenhof


FAQ

Veelgestelde vragen over Agnietenhof in coronatijd

  • Moet ik een mondkapje dragen in de Agnietenhof?
    Wij verzoeken iedereen vanaf 18 jaar om het landelijke advies op te volgen en een mondkapje te dragen in Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof. Zodra u op uw stoel zit kunt u uw mondkapje afzetten. Wij verstrekken geen mondkapjes en vragen u deze zelf mee te nemen. 
  • Welke maatregelen hebben jullie genomen om de 1,5 meter afstand te bewaren?
    - Er is een duidelijke looproute aangegeven.
    - Uw kaartje wordt veilig gescand vanachter een spatscherm.
    - In de toiletruimtes mogen maximaal 2 personen tegelijkertijd aanwezig zijn. De deuren naar deze ruimtes blijven geopend, zodat hier voldoende zicht op is en u geen deurklinken hoeft aan te raken.
    - Bij het binnenlopen van de zaal krijgen bezoekers een plaats toegewezen door een medewerker. Bezoekers lopen door tot het einde van de rij en daar schuiven de volgende bezoekers dan weer aan (met een aantal stoelen ertussen, zodat de 1,5 meter gewaarborgd wordt). Bezoekers hoeven dus niet voor elkaar door te lopen. Ook wordt er elke keer een rij vrijgelaten.
    - We verzoeken bezoekers om na afloop te blijven zitten en te wachten tot onze medewerkers laten weten in welke volgorde u de zaal mag verlaten en in welke richting.
    - Lees hier het volledige protocol.
  • Ik heb kaartjes voor een voorstelling/film die niet door kan gaan vanwege de coronacrisis. Wordt de voorstelling/film geannuleerd of verplaatst?
    Inmiddels zijn alle voorstellingen en films die zouden plaatsvinden tussen 12 maart en 31 mei 2020 verplaatst of geannuleerd. Bezoekers hebben hierover inmiddels bericht ontvangen (check eventueel uw spambox). Lees meer >
  • Ik wil met iemand naar de film/voorstelling, maar we komen niet uit hetzelfde huishouden. Mogen we samen naar de Agnietenhof?
    Ja, u bent welkom in de Agnietenhof en krijgt plaatsen in de zaal met voldoende afstand. U kunt voor maximaal 4 personen kaarten bestellen via de website. Let op dat u voor de prijssoort Regulier Alleen, Vriend Alleen of FilmVriend Alleenkiest. Zo weten wij dat u niet uit hetzelfde huishouden komt.
  • Waarom kan ik geen kaarten bestellen voor voorstellingen vanaf januari 2021?
    Deze voorstellingen zijn verplaatst vanwege de coronamaatregelen. Tickets die bezoekers al gekocht hebben blijven geldig, maar vanwege alle onzekerheden is het nu niet mogelijk om nieuwe kaarten te bestellen voor deze voorstellingen.
  • Op mijn toegangskaartje staat ‘plaats wordt toegewezen'. Wat betekent dit?
    In verband met de 1,5 meterregeling wijzen de medewerkers u op de middag/avond zelf een stoel toe. Tussen personen/duo’s/groepjes worden altijd 3 stoelen vrijgelaten en om-en-om zal een gehele rij zijn afgesloten voor bezoekers.
  • Is het Theaterrestaurant geopend?
    Het Theaterrestaurant en de bar zijn vanaf 15 oktober tot nader order gesloten.
    Lees hier het protocol >
  • Ik heb een voucher/digitaal tegoed van de Agnietenhof ontvangen. Hoe werkt dit?
    - Als u in het verleden een voucher heeft ontvangen, is dat nu omgezet in een digitaal tegoed. 
    - Het saldo van uw digitaal tegoed is te bekijken in uw Mijn Theater-account onder het kopje ‘Uw tegoeden’. 
    - U kunt uw digitale tegoed inwisselen bij een online bestelling, maar ook aan de theaterkassa of bij een telefonische reservering. 
    - Bij een online bestelling ziet u uw tegoed bij het afrekenscherm onder het kopje ‘Digitaal tegoed inwisselen’. 
    - Klik op ‘inwisselen’ om het tegoed te gebruiken. 
    - Is het te betalen bedrag hoger dan het digitaal tegoed, klik op ‘Afrekenen met iDeal’ of ‘Afrekenen met PodiumCadeauKaart’ om het restant af te rekenen. 
    - Is het te betalen bedrag lager dan het digitaal tegoed, dan blijft het restant van het tegoed beschikbaar tot uw volgende bestelling of tot het einde van de geldigheidstermijn.
    - U kunt uw tegoed ook verzilveren door het invoeren van een bij het tegoed vermelde code. Het tegoed is daarmee overdraagbaar aan anderen als u de code met hen deelt.

  • Er is iets misgegaan tijdens het online bestellen van kaarten, wat nu? 
    Gebruikt u de internetbrowser Internet Explorer? Dan kan het zijn dat het niet lukt om kaarten te bestellen. Ons ticketsysteem ondersteunt namelijk geen Internet Explorer. Heb je moeilijkheden ondervonden met het kopen van tickets, of een andere vraag of opmerking?
    Meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 
  • Ik kan mijn gekozen stoelen niet opnieuw reserveren. Wat nu?
    De stoelen worden vastgehouden met een systeembeveiliging en na ongeveer 45 minuten weer vrijgegeven.
  • Ik heb een voucher/digitaal tegoed van de Agnietenhof ontvangen. Hoe werkt dit?
    - Als u in het verleden een voucher heeft ontvangen, is dat nu omgezet in een digitaal tegoed. 
    - Het saldo van uw digitaal tegoed is te bekijken in uw Mijn Theater-account onder het kopje ‘Uw tegoeden’. 
    - U kunt uw digitale tegoed inwisselen bij een online bestelling, maar ook aan de theaterkassa of bij een telefonische reservering. 
    - Bij een online bestelling ziet u uw tegoed bij het afrekenscherm onder het kopje ‘Digitaal tegoed inwisselen’. 
    - Klik op ‘inwisselen’ om het tegoed te gebruiken. 
    - Is het te betalen bedrag hoger dan het digitaal tegoed, klik op ‘Afrekenen met iDeal’ of ‘Afrekenen met PodiumCadeauKaart’ om het restant af te rekenen. 
    - Is het te betalen bedrag lager dan het digitaal tegoed, dan blijft het restant van het tegoed beschikbaar tot uw volgende bestelling of tot het einde van de geldigheidstermijn.
    - U kunt uw tegoed ook verzilveren door het invoeren van een bij het tegoed vermelde code. Het tegoed is daarmee overdraagbaar aan anderen als u de code met hen deelt. 
  • Ik ben verhinderd, wat nu?
    Tot 3 werkdagen voor de voorstelling kunt u uw kaarten annuleren (u ontvangt een tegoedbon) of ruilen voor een andere voorstelling. U dient hiervoor uw kaarten te retourneren (e-tickets kunt u mailen naar kassa@cultuurbedrijftiel.nl, andere kaarten kunt u inleveren bij/opsturen naar de kassa). De administratiekosten voor deze service zijn:
    - kaarten t/m € 15,00: € 2,85 per kaart
    - kaarten boven € 15,00: € 4,00 per kaart
    Vrienden betalen deze administratiekosten niet!
  • Kan ik online betalen met mijn Podium CadeauKaart?
    Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor in het betaalscherm voor Podiumkaart (online). Hier wordt gevraagd naar het kaartnummer en de verificatiecode. Voor de verificatiecode krast u op de achterzijde het zilveren vlakje open.
  • Moet ik mijn reservering annuleren als ik onverhoopt niet naar het Theaterrestaurant kom?
    Ja. U kunt dit zowel telefonisch via 0344 673 500 (na 17.00 uur via 0344 673 575) als per e-mail doorgeven.
  • Hoe word ik Vriend/FilmVriend?
    U vindt de informatie hierover via de volgende link: Vrienden worden.
  • Welke cadeaukaarten / bonnen accepteren jullie?
    Wij accepteren de Podium Cadeaukaart, Theater & Concertbon, Agnietenhof Tegoedbon, de Nationale Bioscoopbon (films) en onze eigen cadeaubon voor het Theaterrestaurant.
  • Welke cadeaukaarten verkopen jullie?
    Wij verkopen de Podium Cadeaukaart, de Nationale Bioscoopbon (films) en de cadeaubon voor ons Theaterrestaurant.
  • Waar kan ik parkeren?
    U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort bij cultuurgebouw Zinder of op een van de andere parkeerplekken in Tiel. Bekijk hier meer informatie over het parkeren.
  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?
    U kunt aan de kassa kopiekaarten krijgen. De kosten hiervoor zijn € 2,- per verloren kaart.

Meer informatie vindt u hier.



Advertenties