Deze site maakt gebruik van JavaScript. Instructies om JavaScript in te schakelen, vindt u hier.
Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof | Tiel - Agnietenhof


FAQ

Veelgestelde vragen over Agnietenhof in coronatijd

  • Ik heb kaartjes voor een voorstelling/film die niet door kan gaan vanwege de coronacrisis. Wordt de voorstelling/film geannuleerd of verplaatst?
    Inmiddels zijn er al 40 voorstellingen die zouden plaatsvinden tussen 12 maart en 31 mei 2020 verplaatst of geannuleerd. Bezoekers hebben hierover inmiddels bericht ontvangen (check eventueel je spambox). Op dit moment zijn we bezig om de laatste voorstellingen te verplaatsen/annuleren. Heeft u nog niets gehoord? Dan vragen wij u nog even om geduld. Zodra wij weten of de voorstelling geannuleerd of verplaatst wordt ontvangt u een e-mail met een uitgebreide uitleg over de opties die u heeft.
     
  • Ik heb kaartjes voor een voorstelling die niet door kan gaan vanwege de coronacrisis. Kan ik mijn kaartjes retourneren?
    Wij streven ernaar zoveel mogelijk voorstellingen te verplaatsen. U krijgt van ons persoonlijk bericht, zodra wij zeker weten of de voorstelling geannuleerd of verplaatst wordt.
    Als de voorstelling verplaatst wordt blijft uw huidige ticket geldig. Wanneer de voorstelling definitief geannuleerd is of wanneer u niet kunt op de nieuwe datum, wordt de waarde van uw tickets omgezet in een digitaal tegoed. Deze blijft geldig t/m 30 juni 2021. Heeft u het digitaal tegoed na 30 juni 2021 nog niet gebruikt? Dan krijgt u alsnog uw geld terug.

    U kunt het aankoopbedrag van uw tickets of een gedeelte daarvan ook omzetten in een donatie. Hiermee steunt u de theaters, de artiesten en alle mensen achter de schermen. 

    Indien u geen gebruik wilt maken van een voucher of een donatie, dan kunt u kiezen voor restitutie van het aankoopbedrag.
     
  • Is jullie klantenservice bereikbaar?
    Ja, u kunt ons nog steeds bereiken. Op maandag, dinsdag en vrijdag zijn we tussen 10.00 en 12.00 uur telefonisch bereikbaar via 0344 673 500. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen via kassa@cultuurbedrijftiel.nl of een berichtje via onze social media-kanalen.
     
  • Ik heb een digitaal tegoed van de Agnietenhof ontvangen. Hoe werkt dit?
    - Het saldo van uw digitaal tegoed is te bekijken in uw Mijn Theater-account onder het kopje ‘Uw tegoeden’. 
    - U kunt uw digitale tegoed inwisselen bij een online bestelling, maar ook aan de theaterkassa of bij een telefonische reservering. 
    - Bij een online bestelling ziet u uw tegoed bij het afrekenscherm onder het kopje ‘Digitaal tegoed inwisselen’. 
    - Klik op ‘inwisselen’ om het tegoed te gebruiken. 
    - Is het te betalen bedrag hoger dan het digitaal tegoed, klik op ‘Afrekenen met iDeal’ of ‘Afrekenen met PodiumCadeauKaart’ om het restant af te rekenen. 
    - Is het te betalen bedrag lager dan het digitaal tegoed, dan blijft het restant van het tegoed beschikbaar tot uw volgende bestelling of tot het einde van de geldigheidstermijn.
    - U kunt uw tegoed ook verzilveren door het invoeren van een bij het tegoed vermelde code. Het tegoed is daarmee overdraagbaar aan anderen als u de code met hen deelt. 
     
  • Moet ik vooraf kaarten reserveren?
    Ja, u moet vooraf kaarten bestellen en betalen via www.agnietenhof.nl. De kassa is gesloten.
    Wilt u voor meer dan twee personen kaarten bestellen? Neem dan contact met ons op via kassa@cultuurbedrijftiel.nl of bel naar 0344 673 500. Laat ons weten of u uit hetzelfde of uit verschillende huishoudens komt. Klik hier voor de aangepaste openingstijden.
     
  • Ik wil met iemand naar de film, maar we komen niet uit hetzelfde huishouden. Mogen we samen naar de Agnietenhof?
    Ja, u bent welkom in de Agnietenhof en krijgt plaatsen in de zaal met voldoende afstand. U kunt voor maximaal 4 personen kaarten bestellen via de website. Let op dat u voor de prijssoort Regulier Alleen, Vriend Alleen of FilmVriend Alleen kiest. Zo weten wij dat u niet uit hetzelfde huishouden komt.
     
  • Op mijn toegangskaartje staat ‘plaats wordt toegewezen'. Wat betekent dit?
    In verband met de 1,5 meterregeling wijzen de medewerkers u op de middag/avond zelf een stoel toe. Tussen personen/duo’s/groepjes worden altijd 3 stoelen vrijgelaten en om-en-om zal een gehele rij zijn afgesloten voor bezoekers.
     
  • Is het Theaterrestaurant geopend?
    Ja, het Theaterrestaurant is geopend voor bezoekers die kunnen genieten van een heerlijke Filmhap. U dient van tevoren een tafel te reserveren. Zonder reservering kunt u helaas niet dineren in het restaurant. Reserveren kan tegelijkertijd met het bestellen van kaarten of via onze speciale reserveerpagina.
    Lees hier meer over het protocol >
     
  • Hoe ziet een bezoek aan de Agnietenhof eruit?
    - Zorg dat u 1,5 meter afstand houdt van andere bezoekers en medewerkers.
    - U bent vanaf een kwartier voor aanvang welkom in de Agnietenhof. Heeft u een reservering in het Theaterrestaurant? Dan bent u vanaf 19.30 uur welkom.
    Vanaf september 2020 bent u twee uur voor aanvang van de voorstelling welkom.
    - Bij binnenkomst vragen we naar uw gezondheid. Heeft u last van koorts, verhoging, hoesten, verkoudheid, kortademigheid en/of benauwdheidsklachten? Kom dan niet naar de Agnietenhof. Annuleer bij twijfel uw kaarten via 0344 673 500. Wij gaan hier coulant mee om.
    - Uw kaartje wordt bij de garderobebalie op een veilige manier gescand. 
    - De garderobe is gesloten voor jassen/tassen. Wij verzoeken u uw jas zo veel mogelijk thuis of in de auto te laten. Indien dit niet mogelijk is, kunt u uw jas meenemen de zaal in. 
    - De looproute is duidelijk aangegeven en leidt u langs een drankbuffet en daarna naar de Kleine Zaal. U mag het drankje meenemen naar de zaal. Neemt u de glazen na afloop weer mee naar de foyer?
    - U wordt bij de ingang van de Kleine Zaal door een medewerker naar de juiste plaatsen begeleid en kunt gaan genieten van de film!
    - Direct na afloop laten onze medewerkers weten in welke volgorde u de zaal mag verlaten en in welke richting.
    Lees hier het complete protocol >

  • Er is iets misgegaan tijdens het online bestellen van kaarten, wat nu? 
    Gebruik je de internetbrowser Internet Explorer? Dan kan het zijn dat het niet lukt om kaarten te bestellen. Ons ticketsysteem ondersteunt namelijk geen Internet Explorer. Heb je moeilijkheden ondervonden met het kopen van tickets, of een andere vraag of opmerking?
    Meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 
  • Er zijn 3 stoelen vrij, maar ik wil 2 stoelen reserveren. Wat moet ik doen?
    Om de zaalbezetting zo optimaal mogelijk te houden, is hier een systeembeveiliging van toepassing. U kunt contact opnemen met de kassa op nummer 0344 673 500, zij kunnen dit voor u oplossen.
  • Ik kan mijn gekozen stoelen niet opnieuw reserveren. Wat nu?
    De stoelen worden vastgehouden met een systeembeveiliging en na ongeveer 45 minuten weer vrijgegeven.
  • Kan ik een tegoedbon online inwisselen?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Een tegoedbon kunt u inwisselen via het verzilverformulier of inwisselen bij de kassa van de Agnietenhof.
  • Ik ben verhinderd, wat nu?
    Tot 3 werkdagen voor de voorstelling kunt u uw kaarten annuleren (u ontvangt een tegoedbon) of ruilen voor een andere voorstelling. U dient hiervoor uw kaarten te retourneren (e-tickets kunt u mailen naar kassa@cultuurbedrijftiel.nl, andere kaarten kunt u inleveren bij/opsturen naar de kassa). De administratiekosten voor deze service zijn:
    - kaarten t/m € 15,00: € 2,85 per kaart
    - kaarten boven € 15,00: € 4,00 per kaart
    Vrienden betalen deze administratiekosten niet!
  • Kan ik online betalen met mijn Podium CadeauKaart?
    Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor in het betaalscherm voor Podiumkaart (online). Hier wordt gevraagd naar het kaartnummer en de verificatiecode. Voor de verificatiecode krast u op de achterzijde het zilveren vlakje open.
  • Moet ik mijn reservering annuleren als ik onverhoopt niet naar het Theaterrestaurant kom?
    Ja. U kunt dit zowel telefonisch via 0344 673 500 (na 17.00 uur via 0344 673 575) als per e-mail doorgeven.
  • Hoe word ik Vriend/FilmVriend?
    U vindt de informatie hierover via de volgende link: Vrienden worden.
  • Welke cadeaukaarten / bonnen accepteren jullie?
    Wij accepteren de Podium Cadeaukaart, Theater & Concertbon, Agnietenhof Tegoedbon, de Nationale Bioscoopbon (films) en onze eigen cadeaubon voor het Theaterrestaurant.
  • Welke cadeaukaarten verkopen jullie?
    Wij verkopen de Podium Cadeaukaart, de Nationale Bioscoopbon (films) en de cadeaubon voor ons Theaterrestaurant.
  • Waar kan ik parkeren?
    U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort bij cultuurgebouw Zinder of op een van de andere parkeerplekken in Tiel. Bekijk hier meer informatie over het parkeren.
  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?
    U kunt aan de kassa kopiekaarten krijgen. De kosten hiervoor zijn € 2,- per verloren kaart.

Meer informatie vindt u hier.



Advertenties