Deze site maakt gebruik van JavaScript. Instructies om JavaScript in te schakelen, vindt u hier.
Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof | Tiel - Agnietenhof


FAQ

Veelgestelde vragen over Agnietenhof in coronatijd

  • Ik heb kaartjes voor een voorstelling/film die niet door kan gaan vanwege de coronacrisis. Wordt de voorstelling/film geannuleerd of verplaatst?
    Op dit moment zijn wij druk bezig om zoveel mogelijk voorstellingen te verplaatsen naar een nieuwe datum. Om teleurstelling te voorkomen, nemen wij pas contact met u op wanneer we zeker weten dat er een nieuwe datum is of als de voorstelling definitief geannuleerd wordt.
    Heeft u kaarten voor meerdere voorstellingen/films? Dan krijgt u voor elke voorstelling/film een aparte e-mail met meer informatie.
     
  • Ik heb kaartjes voor een voorstelling die niet door kan gaan vanwege de coronacrisis. Kan ik mijn kaartjes retourneren?
    Wij streven ernaar zoveel mogelijk voorstellingen te verplaatsen. U krijgt van ons persoonlijk bericht, zodra wij zeker weten of de voorstelling geannuleerd of verplaatst wordt.
    Als de voorstelling verplaatst wordt blijft uw huidige ticket geldig. Wanneer de voorstelling definitief geannuleerd is of wanneer u niet kunt op de nieuwe datum, wordt de waarde van uw tickets omgezet in een voucher. Deze blijft geldig t/m 30 juni 2021. Heeft u de voucher na 30 juni 2021 nog niet gebruikt? Dan krijgt u alsnog uw geld terug.

    U kunt het aankoopbedrag van uw tickets of een gedeelte daarvan ook omzetten in een donatie. Hiermee steunt u de theaters, de artiesten en alle mensen achter de schermen. 

    Indien u geen gebruik wilt maken van een voucher of een donatie, dan kunt u kiezen voor restitutie van het aankoopbedrag.
     
  • Is jullie klantenservice bereikbaar nu jullie gesloten zijn?
    Ja, u kunt ons nog steeds bereiken. Op maandag, woensdag en vrijdag zijn we tussen 10.00 en 12.00 uur telefonisch bereikbaar via 0344 673 500. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen via kassa@cultuurbedrijftiel.nl of een berichtje via onze social media-kanalen.
     
  • Wanneer gaat Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof weer open?
    Daar kunnen we helaas nog geen antwoord op geven. We wachten daarvoor de landelijke maatregelen af.
     
  • Wat is ‘Thuis met Agnietenhof’?
    Wij missen onze bezoekers. Om theaterliefhebbers toch te laten genieten van voorstellingen presenteren we samen met artiesten uit Tiel en de regio 'Thuis met Agnietenhof': een serie online afleveringen van optredens in de vertrouwde Rabozaal. Onder meer zanger Frans Duijts en gitarist Rob Orlemans staan op het toneel.
    Kijk op dinsdag- en vrijdagavond om 19.30 uur mee op YouTube of Facebook. Of kijk hier de afleveringen terug >

  • Er is iets misgegaan tijdens het online bestellen van kaarten, wat nu? 
    Gebruik je de internetbrowser Internet Explorer? Dan kan het zijn dat het niet lukt om kaarten te bestellen. Ons ticketsysteem ondersteunt namelijk geen Internet Explorer. Heb je moeilijkheden ondervonden met het kopen van tickets, of een andere vraag of opmerking?
    Meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 
  • Er zijn 3 stoelen vrij, maar ik wil 2 stoelen reserveren. Wat moet ik doen?
    Om de zaalbezetting zo optimaal mogelijk te houden, is hier een systeembeveiliging van toepassing. U kunt contact opnemen met de kassa op nummer 0344 673 500, zij kunnen dit voor u oplossen.
  • Ik kan mijn gekozen stoelen niet opnieuw reserveren. Wat nu?
    De stoelen worden vastgehouden met een systeembeveiliging en na ongeveer 45 minuten weer vrijgegeven.
  • Kan ik een tegoedbon online inwisselen?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Een tegoedbon kunt u inwisselen via het verzilverformulier of inwisselen bij de kassa van de Agnietenhof.
  • Ik ben verhinderd, wat nu?
    Tot 3 werkdagen voor de voorstelling kunt u uw kaarten annuleren (u ontvangt een tegoedbon) of ruilen voor een andere voorstelling. U dient hiervoor uw kaarten te retourneren (e-tickets kunt u mailen naar kassa@cultuurbedrijftiel.nl, andere kaarten kunt u inleveren bij/opsturen naar de kassa). De administratiekosten voor deze service zijn:
    - kaarten t/m € 15,00: € 2,85 per kaart
    - kaarten boven € 15,00: € 4,00 per kaart
    Vrienden betalen deze administratiekosten niet!
  • Kan ik online betalen met mijn Podium CadeauKaart?
    Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor in het betaalscherm voor Podiumkaart (online). Hier wordt gevraagd naar het kaartnummer en de verificatiecode. Voor de verificatiecode krast u op de achterzijde het zilveren vlakje open.
  • Moet ik mijn reservering annuleren als ik onverhoopt niet naar het Theaterrestaurant kom?
    Ja. U kunt dit zowel telefonisch via 0344 673 500 (na 17.00 uur via 0344 673 575) als per e-mail doorgeven.
  • Hoe word ik Vriend/FilmVriend?
    U vindt de informatie hierover via de volgende link: Vrienden worden.
  • Welke cadeaukaarten / bonnen accepteren jullie?
    Wij accepteren de Podium Cadeaukaart, Theater & Concertbon, Agnietenhof Tegoedbon, de Nationale Bioscoopbon (films) en onze eigen cadeaubon voor het Theaterrestaurant.
  • Welke cadeaukaarten verkopen jullie?
    Wij verkopen de Podium Cadeaukaart, de Nationale Bioscoopbon (films) en de cadeaubon voor ons Theaterrestaurant.
  • Waar kan ik parkeren?
    U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort bij cultuurgebouw Zinder of op een van de andere parkeerplekken in Tiel. Bekijk hier meer informatie over het parkeren.
  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?
    U kunt aan de kassa kopiekaarten krijgen. De kosten hiervoor zijn € 2,- per verloren kaart.

Meer informatie vindt u hier.



Advertenties